Tjenixen!

Efter ett sportlov kör vi igen! :)
Hela veckan har jag haft ledigt, halllelujjjjaaa! Det har varit riktigt skönt och dagarna ha spenderats med vänner, i stockholm och i badet! :D Cassie har skaffat swimming pool och vi har också varit på fyrishov. :) Har också haft några dagar hemma och bara gjort absolut ingenting. Även såna dagar behövs! :)
Har just nu tröttnat så himla hårt på vintern, mörkret, allt blött... ja allt! Ibland kan man ju bli mörker deprimerad, känner faktiskt att det är mycket lättare att bara deppa ihop helt i vintermörkret, någon som känner igen sig? Men nu hoppas vi på att det går mot ljusare dagar! Solen har varit framme vissa dagar och då blir det brillor och skinnjacka på med en gång! :D
Skolan börjar igen och vi drar igång hårt med teknikprov på torsdag. Har ingen aning om vad det handlar om?? Men får väl hoppas att det löser sig på ett eller annat sätt haha...
Nu ska jag snart lägga mig, ska bara kolla lite på medium sen blir det sängen och imorgon fyller min kära mamma år så då blir det firande. :D
pussssssss!
Jag och Cassie på Thuns första lovdagen :D

Kommentarer
Postat av: Sannie

Vilka är dina favorit klädbutiker?

2011-03-09 @ 11:56:28
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Sannie

Ha en awesome fredag, vaja! :D

2011-03-11 @ 10:25:23
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0