The weekend

Hej på er!

Tänkte berätta lite om min helg. I fredags gick jag från skolan vid halv 12 eftersom jag skulle kolla upp min fot på vårdcentralen(nageltrång). Det slutade med att det blev "operation" och nu är Halta Lotta på G ;) Så jag har fått ta det lugnt och det gör jag fortfarande. På kvällen så gick jag, Dannie och Cassie och åt pizza och bara tog det chill. Var liksom tvungen att sitta ner för att inte överanstränga foten. Men vi hade kul ändå! Efter det gick vi hem till mig och vid 10(haha) kom Mickis och joinade oss. :) Nästa dag var dom kvar ett tag men när alla dragit så tog jag det lugnt i soffan med datan. Var med på Earth Hour också. + massa godis förstås! :D

Idag har jag också bara chillat. Ha precis kollat klart på Stockholm-Båstad nu, det var faktiskt ganska kul men hoppas på ännu bätte. Måste ju bli lika bra som Solsidan, men det är möjligt när Peter Magnusson och David Hellenius är med. :D Nu strax ska jag hoppa in i duschen och efter det kryper jag ner i sängen med lite plugg. :)

Bilder från helgen
Dannie hitta en snygg servitör...
Godnatt och Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0