Rolig dag med Mickis!

Hello!

Återigen hemma efter en ganska lång dag. Först var det skolan och efter hade jag utvecklingssamtal men det gick bara bra! Efter det drog jag och Mickis iväg till Norrtälje. Vi gick runt i Norrtälje och kolla i butikerna, Mickis sola lite medan jag fördrev tiden med lite ego pics. :D Efter det gick vi till pizzerian och åt, hon bjöd. Tack gums! Vi drog från Norrtälje vid åtta med bil och hade musiken på högsta volym. Älskar det! När vi kom hem gick vi upp till Ica en stund och sedan följde Mickis med mig hem eftersom hon skulle låna min locktång men sedan drog hon hem och sen dess har jag suttit här! :)

Imorgon blir det återigen en lång dag, efter skolan drar jag, Cassie och Dannie till Estocolmo och kollar på bio. Tror minsann att det blir I am number four, Dannie var lite emot men så lätt slipper hon inte undan. :D Blir antagligen McDonalds också. Sen drar vi hem till mig och sover. :) På lördag tror jag det blir lördagsmys med mamsen om inget annat skulle dyka upp. Vi får se!

Nu blir det duschen sedan sängen, känner att ögonlocken börjar falla lite. Vi hörs imorgon, ska försöka få in ett tidsinställt inlägg tills imorgon så kika in här då! :)

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0