Welcome to the good life

Tjena!

Har inte kunnat bloggat, igår åkte jag till Adelia och blev kvar där över natten. Var jääätte länge sen vi träffades så det var väldigt roligt att se henne igen! :) Vi fotade mest och så kollade vi på en asbra film, Min låtsatsfru. Alltså klockren film! Min typ av komedifilm. :D Bilderna vi tog kommer kanske upp imorgon eftersom Adelia inte är inne på datan nu, hon får skicka dom på msn då.
På kvällen drog jag ut med några vänner och den slutade med många skratt haha! Najs när man bara kan dra ut och skita helt i tiden. Senaste tiden har varit riktigt najs, träffade hela min släkt och mina sköna kusiner och broder i lördags sen träffade jag finaste Adelia och nu träffade jag b.la Emmy min älskling som jag inte träffat på veckor eftersom hon har spanat på snygga spanjorer i Spanien. De senaste dagarna ska bli lika bra! För nästa vecka börjar jag jobba så det kommer antagligen suga ganska hårt, men mycket pengar! Sen blir det kläder, grönan och annat! :D Och det blir perfekt till rean... MUMS!!!


Filmtips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0