Thats the way it is

Dagen blev bra trots det dåliga vädret. Men sen sken det upp och vart väldigt varmt. Pappsen kom hit och vi var och käka pizza, så söta systrar jag har!!! Ska hälsa på dom i veckan igen, Sandra fyller år och sen bli det bröllop också när min farbror gifter sig. :) Funtar på att dra på The Wave exclusive på lördagen? Känner för att dansa loss innan jobbet drar igång. 

Imorgon blir det nog iallafall att vara i parken med ett gäng vänner. Hoppas på bra väder så de blir riktigt mysigt! Fick mitt fritidskort/sommarlovskort idag så nu kan jag åka hur mycket jag vill när jag vill, skönt! ;) Men det blir väl att vara hemma mycket också, på sommaren är det inte så dumt att bo i ingenstans. Nära vattnet, bara lägga sig på nån brygga med några vänner och bara vara. Då är det sommar! Men man få såklart inte glömma det sköna dagarna med en glass i kungsan, shopping och bara knalla runt i älskade sthlm.

Nu ska jag sova, hörs imorgon! Godnatt. ♥


Fick ett jättefint halsband också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0