Underbar dag

Vilken härlig dag! Underbart. Hela dagen har varit så varm och blivit bättre med tiden. På dagen drog jag ner till bryggan och kollade på när grabbade badade och hoppade i vattnet med en cykel. Haha, normala. Sen drog jag hem och käkade asgod lax, efter det blev det mälby med massa människor. Det slutade med att vi satt och åt & drack massa gott vid elden med en gitarr efter att ha badat. Så mysigt, jag älskar sköna sommarkvällar.

Imorgon har vi planerat en tältning faktiskt, vi får väl se om det blir av men skulle vara jäkligt kul. En likadan kväll och vakna upp med ett dopp. Gött! Vi får se hur det blir men vi blir nog ett stort gäng om det blir av. :)
Hoppas allt är bra med er, uppdateringen blir inte så bra men jag måste faktiskt få leva livet utan att behöva tänka på bloggen. Men kika in för man vet aldrig när jag får ett ryck! Hoppas ni besöker ändå, blir glad!

Pussar & Kramar!

Lånade Oskars OnePiece och joinade Erics gäng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0