Tältning!

Nu är jag hemma från tältningen, en rolig kväll blev det! Bella och jag kom dit vid åtta och då var brasan tänd och tälten uppsatta så vi började fixa med vårat och det blev faktiskt väldigt bra. Vi satt framför brasan med musik och snacks. Sen spelade vi kort och badade på natten, fast inte jag. Jag tog ett morgon dopp istället. :D

På morgonen vaknar man av något som låter som ett jävla skott, min första tanke var att den var någon som jagade i skogen. Men nej, då är det Rasmus som har kastat en sprayflaska med gas i elden så den flög iväg och small. Hahahaha. ALLA som sov vaknade. Men jag lyckades somna om och nästa gång jag vaknar tar Frida & John av överdelen på vårat tält så det blir varmt som en jävla bastu, då gick vi ut på bryggan och badade. Blev iputtad båda gångerna...
Kl 12 drog alla hem och nu har jag varit hemma nån timme. :) Jättemysig kväll och grym avslutning på det lilla lovet, och om tre dagar är det sommarlov. Fyfan vad skönt! Fast snart börja jag sommarjobba vilket inte ska bli så jävla kul men det är bara fokusera på pengarna. När rean drar igång ska jag HA pengar. Snart får jag också mitt fritidskort som räcker i 90 dagar, alltså hela sommarlovet! NAJS!

Tyvärr glömde jag kameran i tältet(haha) så bilder kommer senare när jag hämtat den. :D

Bild från en varm skoldag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0