Solskydd

Dagen har gått åt till jobbet och efter det stack jag och Emmy iväg och badade. Så jäkla varmt i vattnet! På jobbet satt jag och solade så har fått lite mer färg nu men brände mig lite så köpte lite solkräm från Nivea med spf 6. Ni som tror att man inte får bränna bara för att det är solskydd i tror fel! Det är bara för att skydda så köp de så åldras inte huden i förtid och ni bränner er inte, osv. :) Har aldrig kört på spf 6 förut men jag har ju solat med den faktorn på Hawaiian Tropic oljan så det borde funka. ;) Det ska jag också köpa så man hade både solskydd och sololja! Blir så kladdigt med olja om man bara ska ha för att man är i solen. :D Imorgon blir det jobb igen och antagligen bad efter. Längtar tills nästa veckan då det nog blir shopping och Grönan, kanske allsång på skansen också. :)

Nivea Sun Lotion SPF6 200ml
Köpt! Hawaiian ska köpas. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0