Sol & Bad

Äntligen sommar, idag var den mest riktiga sommardagen hittils. Man kunde nästan inte gå i linne utan att svettas ihjäl idag så efter skolan drog jag och ett gäng ner till bryggan och badade som galningar. Så varmt i vattnet! Svalkande såklart men absolut inte kallt. Vi avslutade med att sola, mys!
På kvällen mötte vi upp varann igen och mer bad blev det. Man får ju passa på! Så det är vad min dag har bestått av. När jag kom hem var jag så duktig och tog en dusch OCH bäddade rent i sängen. Snacka skönt att lägga sig. ;)

Imorgon har jag en timmes extra sömn, ska upp kl 8 eftersom att vi kvart över 9 ska vara i skolan och förbereda oss för att servera niorna på deras avslutnings lunch. Vi är ett skönt gäng så det lär bli några skratt. :) Hoppas att vi inte gör bort oss FÖR mycket bara...

Bilder!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0