So now im bloggning

Japp, efter ett litet mellanrum. Och det lär inte blir bättre för imorgon är det midsommarafton! Vi är ett gäng som ska ha ett hus för oss själva så det lär bli väldigt najs! :D Känner att man måste ju göra något roligt på midsommarafton. Har lite ärenden jag måste göra först och vet inte hur tiden ska räcka till, men jag måste komma på en lösning så.

Idag har jag varit i Norrtälje och shoppat lite underkläder på rean, sånt är lite tråkigt att shoppa när det finns så snygga kläder men man måste så då kan man ju passa på under rean! ;) Träffade Bella och Fia också så det blev lite mat på donken. Ganska länge sen sist så det var ett nöje att äta godaste McChicken, alltså in my heart... MUMS!
Nu måste jag sova för jag tänkte gå upp i skaplig tid, 10-11 senast! Vi hörs nog imorgon innan jag drar iväg. :)

PUSS!




Bilder på mig som jag och finaste Adelia tog under vår photosession.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0