Sliten

Känner mig inte så jävla bra idag. Gårkvällen blev riktigt kul men spårade lite. Mådde inte alls bra inatt och idag har jag bara varit skitrött, hungrig och mått dåligt. Haha, men det var det värt! Bästa midsommarafton hittils iaf. :)
Idag har jag och Mickis tagit det riktigt lugnt, vi tog en timmes tupplur men ville inte sova sålänge för annars kan jag inte somna ikväll. Köpte choklad tidigare på kvällen, förtjänade fan det. Nu återstår en hel vecka med mycket jobb, men efter det kommer jag vara en ganska tät flicka så jag står ut. Imorgon ska jag städa, ducha osv. Kanske träffa nån vän också, och hoppas på bra väder. Blev helt skapligt igår som tur var!





Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0