Roslagstalang

Hemma igen efter en rolig dag! Uppdateringen har varit lite gles men jo ibland blir det så. På de här senaste dagarna har jag sovit 8 timmar sammanlagt så jag är lite trött faktiskt. Men ändå ska jag pallra mig iväg till bryggan snart med några brudar. Imorgon kommer pappsen och mina småsystrar hit.

Jag har alltså vait i socitetsparken idag och varit jury i Roslagstalang, den bestod av Mig, Lotta och Minnah! (Från Idol). Så det har varit riktigt roligt, svårt att välja en vinnare eftersom alla var riktigt duktiga. Sanna Nielsen var också där och uppträdde. :) Somnade på bussen hem och nu har jag ätit. Funderar på att gå och köpa nått gott till ikväll? Eller så bakar jag.

Har inte hunnit ladda in bilder från min kamera så ni får nöja er med några från Roslagens Sparbanks hemsida.

Sparbanksdagen 2011

Sparbanksdagen 2011

Sparbanksdagen 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0