Nattugglan

De är jag de! Sitter uppe kl två på natten, lyssnar på musik i lurarna och chattar med Mickis. Äntligen sommarlov! :D Idag har jag varit på speedway med några vänner. Fint väder har det varit också! Eller fint och fint, finare än på länge. :) Nu i helgen skulle de väl inte bli så bra men dom kan ha så fel ibland så man får väl se. :) Imorgon ska jag iallafall in till sthlm och min pappa, på lördag gifter sig min farbror så jag ska på bröllop i skärgården. Mickis hänger med också så jag lär ju inte bli uttråkad iaf! ;) Vi tar bussen vid halv 3 in imorrn så vi kanske drar in till City en stund också.

Nu måste jag strax gå och lägga mig eftersom imorgon när jag går upp ska jag duscha och packa, och såklart äta frukost och fixa lite annat också. Så det är ju inte mer än rätt att jag sover nu!
Ska försöka sms blogga och kanske blir lite bloggning från pappsen också. Annars får ni uppdatering på söndag!


Jag & Minnah på Roslags Talang förra veckan när vi presenterade vinnaren på scen. :)


Kommentarer
Postat av: Adelia

SV: Taack så mycket! Hahaa, jaa kanske det ;) <3<3

2011-06-17 @ 14:32:14
URL: http://lifeasadelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0