It's Britney, bitch.

Nu är jag hemma från skolan och såg för en stund sedan att fina Britney kommer till globen den 16 oktober. Känner inget tvång till att gå dit men hon har varit min idol sen jag var 2 år och hon äger ju faktiskt sönder de flesta så, jag skulle ju faktiskt vilja gå. Och det tror jag några av mina kompisar också vill göra så det blir säkert så! :) Läktare A platser kostar 795 kronor men jag tror faktiskt mina päron pröjsar det. :) Förra gången låg de på över 1000 spänn så man kan ju iallafall vara tacksam för det lilla, haha. Ska ha sittplatser, aldrig mer ståplats sen The Voice konserten som dessutom var UTE! Nej fyfan...

Ikväll ska jag och ett gäng dra till Norrtälje och chilla lite. Ska bli mysigt faktiskt! Men först måste jag duscha och äta så det tar nog lite tid innan jag är klar. Nu har vi iallafall 5 dagars minilov innan det stora drar igång. Skönt!


Bilder från Britneys konsert 2010

Jag och Adelia på bussen, ljushuve jag var. ;)


Konfettiregn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0