Hemma

Nu är jag hemma igen efter en riktigt rolig helg! Igår var det alltså bröllop vilket var jätteroligt, träffade hela släkten på pappas sida. Satt och åt med Mickis och mina kusiner, haha det var inte för lite underhållning iallafall! Dom hämtade Jello shots hela tiden, ni vet såna där gelatin shots med typ olika smaker och lite vodka i? Fick ner typ 3 men sen blev det för mycket av jellon liksom. Men en riktigt trevlig dag blev det iallafall! Sen tog i bussen hem och jag slaggade hos Mickis. Idag vakna jag vid kanske typ 1, jääävligt trött. Skönt iaf att sova!

Nu ska jag smsa Bella och fråga om vi nu skulle träffas, hörs! :)


Såhär såg jag ut.

Utsikten från huset där efterfesten var.



Jello shots!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0