Härlig dag!

Förlåt för dålig uppdatering men dom senaste dagarna har tiden bara svischat förbi! Bara härliga dagar! :D
I onsdags var vi ju i parken, igår blev det Speedway med finaste Fillan och efter det drog vi till Dannie och Cassie och sov där! :) Jättemysigt blev det, och idag drog vi in till stan. Men Fillan hade riktigt ont i ryggen så hon stannade tyvärr hemma. Men vi drog in ändå och shit vad varmt det var! Sjukt mycket folk också men riktigt mysigt. Kungsan var alldeles proppat men vi satte oss där ändå, stekte. :) Hittade en avslutningsklänning som var målet! Blev en från H&M's Conscious Collection, jättegullig! :)

Var hemma nån halvtimme innan jag mötte upp några kompisar vid bryggan. Slutade med att vi hamnade på en inte sådär jätterolig fest. Dock underhållande! Trevliga människor iallafall och då funkar allt. :D Haha sen satte jag, Oskar och Wille oss ner vid skolan och sjöng Motherlover. Hahaha, normala är vi! Efter det drog jag hem och käkade muffins, choklad såklart! Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon, då blir det bryggan med grabbarna. Funderar på att ta första doppet? Förlåt Mickis!! Haha. :D Vi får se, annars steker jag iaf. Ska ju bli lika fint som idag imorrn! :)

Bilder från idag:


Haha var tvungen att kisa trots brillorna, visst är linnet jag har på mig sött? Lånade det av Dannie! :)
Mina underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0