12 juni 2011

Hej bloggen!

Usch vilket dålig väder man vaknade upp till, världens åska och blixtar. Precis efter varandra också så ovädret var precis här! Nu har det iallafall slutat regna men det är fortfarande molnigt och väldigt väldigt kvavt. Det är liksom ingen skillnad på temperaturen ute eller inne...

Igår slocknade jag i soffan vid 8 på kvällen, vaknade vid halv 1 och la mig i sängen. Somnade om på en gång och vaknade vid halv 11 imorse. Skönt att ta igen sömn iallafall! Nu ska jag strax hoppa in i duschen, sen städa lite innan pappa kommer hit. Pga av de lär inte uppdateringen blir så bra men det kanske kommer upp något tidsinställt så kika in ändå! :)

Vi hörs senare!


Jag och mina bästa vänner på skolavslutningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0