Tacka vet jag sommarjobb!

Nu är jag äntligen hemma efter en super vecka! Ålandsbåten, Skansen, Shopping och Grönan. Underbart!

Fick med mig en massa påsar efter shoppingdagen och mycket rea var det ju också. Det blev 2 byxor, 2 klänningar och 6 toppar. :) Nästan allt är färgglatt! Supernöjd med allting med det blev ett hål i plånboken och speciellt efter veckan så nu måste jag lugna mig, men allt har varit värt sin slant!
Och igår var jag, Dannie, Adelia, Oskar, Cassie och Wille på Grönan och det var verkligen inte fel! Höll dock på att dö av värmen och särskilt inne i Lustiga huset. Favoriten var ju Spökhuset som jag vågade mig på, har aldrig gått det förut men det var ju faktsikt inte så farligt. Skrattade för det mesta och speciellt när ett spöke jagade ut Dannie på balkongen där hon sprang & skrek i mer än 1 min. Spöket var som en magnet på henne, jag och Cassie nästan låg ner och skrattade! Fan att jag inte filmade! :D
Sen var ju slänggungorna jävligt roligt, åkte typ 100 gånger för att det fläktade så skönt. :) Mysigt var det också att ta djurgårdsfärjan över! När vi nästan var framme kom en skitstor våg så jag, Dannie och Adelia blev nästan helt genomblöta. Men det var bara svalkande och skönt! Popexpressen förblir en favorit med bästa The Voice musiken.


Mycket bussturer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0