The weekend

Hej!

Förlåt för den dåliga uppdateringen men det har varit ganska mycket på kartan och jag har varit sjuk. På sommarlovet. Tro mig, det suger mer än ni anar...
I fredags var det Elmsta natta, vi gjorde väl det vanliga. Köpte munkar och chips, åkter karusell, gick runt bland stånden och så sjöng jag i parken trots att jag hade väldigt ont i halsen och min röst inte alls var hel. Men det gick bra ändå faktiskt! På kvällen drog vi till Vikinga Lunden eftersom de andra tjejerna skulle hjälpa till där. Jag och Fia halkade in på ett bananskal och slutade som servitriser/bartendrar i baren. Haha! Men kul var det. :)
Igår var jag hemma hela dagen och chillade men på kvällen drog vi ut. Satt med ett helt gäng vid en grillplats och krökade. Jag körde verkligen inte all in pga av min sjukdom men alla andra, haha... Visste inte att man kunde vara så irriterande men ändå rolig på samma gång. Kom hem vid 2 inatt och slog på en film som jag slocknade till.
Härlig helg iallfall men idag ska jag ta det lugnt och hoppas på att jag blir bättre för i veckan ska jag jobba. Är inte sugen alls men det blir iallafall pengar och då blir det grönan och lite annat. ;)

Vi hörs senare! =)

Bilder från Elmsta Natta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0