Alltid samma visa

Hej bloggen!

Nu var det ett tag sen sist igen men jag njuter av sommarlovet och att jag nu har jobbat klart! :D Så jävla skönt. Den här veckan är det bara nöje på tapeten! Blir Ålandsbåten, Skansen, Grönan och shopping! Det behöver jag. :) 
Imorgon ska jag åka båten med Cassie, antar att vi kommer spela på maskiner och kolla i taxfreen för det mesta. Har inte träffat henne på hela helgen så ska bli kul att få träffa den jäveln igen, haha nejdå. Snyggingen själv kallas hon faktiskt. ;)
Idag sov jag hos Dannie efter att har varit med ett gäng igår, asrolig kväll med många skratt och mopperace! Haha Kim blev nog jävligt irriterad på min backseat driving när jag satt bakom honom... Men riktigt kul var det iallafall! Innan vi drog dit hade jag och Dannie vattenkrig också, började med att vi skulle kasta vattenballonger på varandra och slutade med att Dannie stod med vattenslangen i mitt hår... Resultatet?



Såhär har jag sett ut idag, när jag kom hem från Dannie låg jag och kolla på Vingar av glas i sängen och myste i Dannies Stockholms tröja. :)

Förresten så var jag och Dannie på Björkö i fredags och då körde vi in på ett ställe det där kryllade av såna här minigrodor. Dom var överallt!! Var man än kollade så hoppade det grodor runtomkring.

Vi hörs imorgon efter Ålandsbåten, pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0