Sadness & Happiness goes hand in hand

Hejsan!

Hemma igen, efter en dag med Emmy, Cassie och Dannie. Så härligt att träffa Dannie stumpan igen efter att hon varit i Göteborg i en vecka nu! :) Vi satt inne på Chatroulette, fan vilken sjuk sida alltså! Haha. Men roligt hade vi! Blev middag på pizzerian också, tyvärr svulla jag i mig en kebabrulle men den satt inte fel alltså. Imorgon blir det väl McDonalds. :D Men no candy!
Imorgon ska vi till Stockholm, ska bl.a på besök hos tandläkaren eftersom ett fäste på tandställningen lossnat. Efter det ska vi dra till Haninge och hämta en bur eftersom Dannie ska skaffa hamster, haha så jävla gulligt! Sen dra vi vidare in mot city, det blir alltså jag, Cassie, Dannie, Dennis och Jesper. Hoppas på dubbeldäckare att åka dit med. :D
Nej, nu ska jag kolla vidare på Johan Falk. Måste fixa lite låtar till bussen imorgon också... Hörs när vi hörs. Pyss!

Bjussar på en bild på mig och Cassie från när vi var på Skansen för några veckor sedan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0