Höst?

Hej på er...

Lika trött som igår, men imorgon är det sista jobbdagen! Skulle vilja jobba mer för pengarna men orkar fan inte alltså. Ca 5 veckor kvar av sommarlovet och en vecka ska jag jobba, första veckan i augusti och det är ändå snart så pengarna borde räcka. Men imorgon slutar jag vid 3-4 nån gång. :D
Idag var det fan höst, jag satt i skuggan hela dagen och hade fan halsduk på mig. Ok det är för min hals också, eftersom förkyldningen börjar avta nu så då har jag istället börjat hosta. Thank god for halstabletter säger jag bara... Men skitkallt var det iallafall, var ute en stund på kvällen också med lite folk och då var det ännu kallare. Vafan tog sommaren vägen?? Det måste ju bli soligt igen, brännan måste jobbas på. Färgen har avtagit. :( Nästa vecka kan det gärna vara fint väder! Då är jag och alla vänner lediga och ingen ska iväg, kommer nog vara en hel del i stan då också. Oavsett väder!

Snart ska jag sova och imorgon ska jag fan vara uppe skitlänge. På fredag är jag sugen på att göra något roligt! :)

See ya tomorrow, sista dagen med dålig update. Kika in! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0