True fucking blood

Sitter just nu i mitt rum vilket är ganska ovanligt(brukar oftast sitta i vardagsrummet) och dunkar musik. Rätt så skönt! Mötte alltså upp Bella en stund och sen kom Emmy också. Efter ett tag drog vi hem till Emmy där vi blev bjudna på fika, haha Emmys bakning vet jag inte riktigt vad jag ska kommentera så det får bli ingen kommentar. ;) 
Imorgon ska vi dra in till Norrtälje, Bella ska fixa lite grejer osv. På tisdag, onsdag och torsdag ska jag jobba. Ganska oplanerat men inte tackar jag nej till pengar! Vad ska man hitta på för kul då förutom shopping? På tal om shopping, ska ju förfan fota sakerna jag fick med mig hem... Hmm, det tar sin lilla tid men det SKA in. Var inte oroliga. :)

Nu ska jag titta på de 2 nya avsnitten av True Blood, säsong 4 kom ut för ca 2 veckor sen! Snygging Skarsgård är ju med...


Hittade dessa pumps på Ellos, kanske beställa? Såna snyggingar och passar både till vardags och fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0