Anger, you've been around for quite some time



Hej på er!

Dagen har varit rätt upptagen, åkte in till Norrtälje vid halv 1 idag. Emmy och jag skulle följa med Bella in men då försover hon sig, hon som skulle in till Norrtälje! Haha lyckat. :) Men Emmy och jag drog till McDonalds, eftersom att vi hoppat på bussen innan vi ens visste att hon försovit sig, och efter ett tag kom hon men då var Emmy tvungen att dra. Först gjorde vi lite ärende och sen gick vi ner till stan och kollade kläder, jag får mina pengar nu dom senaste dagarna så jag köpte inget men Bella handlade lite snygga kläder. Bra med rea nu så jag drar nog in till City nånting nästa vecka. :)
Nu på kvällen har jag umgåtts lite med tjejerna igen, jävligt najs. :) Imorgon blir det jobb men som tur är kommer min sockertopp Emmy och håller mig sällskap! Kan ju inte suga då liksom. :D 

Vi hörs imorgon, ska försöka ställa in något tidsinställt. Pöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0