Trött!

Just nu vill jag bara sova, har precis tagit lite dricka & chokladbollar och nu längtar jag efter min säng. Men först ska jag duscha och kanske skajpa lite, om NÅN är social. Ska alltså strax sova, tänkte bara slänga in ett inlägg, det gick fort att jobba eftersom att min älskling Emmy var med. Inte fan hade vi tråkigt, efter jobbet åt vi pizza också och sen fick vi vänta på bussen inte nån timme, efter det drog vi ut med några grabbar. Kollade på när de hoppade från bron i regnet, i våtdräkter. Men annars är dom friska. :D 

Nej nu ska jag fanimej hoppas in i duschen och ska jag gå och lägga mig. Imorgon blir det mer jobb och antagligen träffa gänget igen efteråt, men vi får se vad som händer. Godnatt! :)

Gänget som serverade 9:rna på deras avslutningsmiddag, hade de så jävla roligt i köket! :D

Kommentarer
Postat av: kuk

lägg ut restan också

2011-07-13 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0