Today

Vilken seg dag. Cassie och jag låg kvar i sängen till 2, då blev det frukost. Båda var verkligen helt döda, så vi låg med varsin bok och läste. Elsas Mode blir med och mer beroendeframkallande. Jag kom hem vid 4 nånting, sen dess har jag bara suttit vid datan med ett glas cola. Snart blir det antagligen middag men jag har lite saker som ska göras på datan först, sen kanske det blir att dra ut om jag orkar. Dagen igår blev lång med kanotåk, sol & bad och nattbad. Riktig sommardag, jag har insett att sommarlovet snart är slut. Måste ägna tiden åt typiska sommargrejer, imorgon blir det bad på Assö. Cassie smsade precis att det skule bli fint väder. Hoppas det! Tälta ska det också bli nån dag. 


Nu ska jag börja fokusera på vad jag ska göra, vi hörs senare kära ni! :)

Bilder från i onsdags.
Den här monsterburen bar vi omkring på i t-centralen, gissa om folk kollade... Och nej, det finns ingen hamster i buren eller den lilla transportburen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0