Nattbloggning

Sitter och kollar på Whats love got to do with it som är en självbiografifilm om Tina Turner. Hemsk, men ändå skitbra. Skulle nyss kolla på en video på youtube och först filmar dom en vägg osv, sen kommer det fram en tjej utan ögon och skriker. Jag typ hoppade ut fotöljen, fyfan vad rädd jag blev. Och är fan fortfarande!! Kommer inte kunna sova inatt. :(
Samtidigt sitter jag och saknar igår, jag, Cassie och Dannie sov hos Dannies farmor och vid 11 när vi kom hem från Grönan så känder vi för lite Donken käk så vi gick till närmaste McDonalds som låg 5 min därifrån. Lyx när man bor i bondeland! Beställde en McChiken Jr och en Sundae. Fan så gott!


Stockholm i mitt ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0