If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best


Efter en kväll vid vattnet med några badgalna grabbar är jag hemma igen, har asont i rumpan eftersom jag cyklade ca 2 mil idag. Fyfan. Om det blir fint väder imorgon tar jag och Cassie BUSSEN dit igen, asbra stek/badställe. :)
Snart ska jag in till mitt rum och sjunga, öva öva öva. Märkte också att jag bränt mig en aning, mest på bröstet och armarna. Men lite i ansiktet också, fast imorgon tror jag att rodnaden gått över till brunt. :D Tror nog faktiskt att idag var sommarens bästa stekdag, vilket är helt sjukt. Sommaren är snart slut och i slutet av juli börjar det blir bra väder. Fint. Här får ni iallafall några härliga bilder. :)








Puss & Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0