Can't feel anything anymore

Förlåt för den dåliga bloggningen men har inte varit hemma och haft lite fullt upp. Igår sjöng jag i parken och sen chillade vid lite med badpojkarna. Har seriöst blivit beroende av energidryck, fan så gott det är... Måste köpa sen när jag Cassie kommer hit. :D Efter det så drog jag, Cassie och Dannie hem till Dannie och sov där. Chatroulettade och kelade med hennes söta hamster. Idag kom jag hem vid 11, åkte med Dannie eftersom hon skulle iväg till tandläkaren. :)

Just nu sitter jag och lyssnar på MTV M is for music, och är så jävla hungrig så det är inte sant. Måste ha mat...


Det var väldigt mysigt att han blev så sugen på att springa när vi skulle sova...

Sötaste Mio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0