Bästa dagen på länge

Hej bloggen!

Nattbloggar lite här på kvällen, Cassie ligger bredvid och typ sover. Som vanligt. Men idag var vi alltså i Sthlm för att jag skulle fixa min tandställning. Sen när jag tar andra tuggan av min McChicken på donken så lossnar den igen... SUCK! Men ska nog dit i veckan igen så åker nog till Sollis då och fixar det igen. Sen när vi var på donken också så köpte Jesper plusmeny för att få ett glas, vilket var hans första. Sen springer Dannie iväg och ska snacka i telefon, tror ni inte hon drar ner det och krajkar det på vägen mellan borden? Haha så jävla klockrent! Fyfan va vi garvade. :D Sen stack vi iväg till Haninge för att hämta burjäveln, alltså kommer aldrig att glömma hur jag kämpade för hamsterjäveln. Haha, vi släpade på en megabur, 5 kassar och 1 jävla sopsäck med spån. Det satt vi med på pendeln, tuben och bussen! Hahaha, alla kollade och garvade åt oss på centralen. Fyfan, men haha minnen alltså! :) 
Shoppade lite också, äntligen hittade jag ett par jeansshorts. Ni förstår inte hur länge jag letat, och de var på rea också! Kap.

När vi kom hem drog vi ut med Dennis och Jesper igen som var med oss i Stockholm, vi paddlade kanot! Askul! :D Paddlade, badade i det typ 30 gradiga vattnet, Jesper putta i Dannie med kläderna på! Haha revansch för glaset. ;) (Fast han fick ett nytt.) Underbar har dagen iallafall varit och jättefint väder också! :)
För imorgon har jag lite planer men det får ni veta då, vi hörs imorgon med bilder från idag och på nya köpen.

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0