Allsång på Skansen

Hallå!

Hemma efter åter en rolig dag, nu på Skansen med Dannie och Cassie. Först gick vi runt och kolla på djuren men märkte att det krävdes en hel del väntetid för att få platser, sen blev det käk på Solliden och efter det drog vi ut till ståplatserna eftersom alla sittplatser redan var tagna. Men vi stod nära stängslet så alla kändisar gick förbi oss när de sjöng allsång. :) Riktigt kul dag iallfall men en liten skvätt regn men sen var det bara sol!
Imorgon blir det shopping, vilket min garderob behöver. Ska försöka köpa många plagg med sköna färger, då är det sommar. Ni får se vad jag fått med mig hem då, nu ska jag försöka sova så jag orkar ännu en dag med roligheter. Cassie anländer till min crib klockan 9. Godnatt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0