Mellandagar

She's alive. Hej kära läsare! Om jag nu har några kvar? Har varit borta ett bra tag men nu ska jag försöka blogga titt som tätt. :)
Julen är förbi nu och det vart en grön jul. Roligt roligt. Fick iaf en massa fina julklappar, som t.ex mobil, pengar, parfym, klocka m.m. Jag är kär i min Samsung Galaxy S2. Imorgon åker jag, några brudar och mitt rätt täta bankkort in till stan på mellandagsrea. Underbart! Igår träffade jag lite vänner, besök från Norrland också! Och sen får man ju inte glömma stormjäveln också, tror seriöst att huset ska flyga iväg snart. Usch usch... Hoppas det inte stormar i stan imorrn. Ska iallafall hälsa på pappa och sen blir det att sova där eller hos Fia. Hoppas komma hem med massa påsar.
Men vi hörs vidare imorrn ska försöka lägga in lite bilder om vad ni har missat och lite sånt. Puss sålänge!

Sen julhälsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0