One step at a time

Hej bloggen.

Sorry för bad update men hela dagen har jag varit rätt upptagen. Jobbade till 16 och efter det hann jag bara äta och sen drog jag ut med ett gäng vänner. Slutade på en brygga där vi satt och sjöng och käka chips, skön kväll! Sen blev den ännu bättre när vi träffade David och Tobbe, haha. Och fint väder har det varit, men som alltid blir det ju kallt på kvällen. Och om 14 dagar börjar skolan, men jag längtar faktiskt lite. Och nu tror ni att det är fel på mig, men nej det är bara att sommarlovet har varit rätt långt nu så nu är det dags för skola vafan.

Men nu är jag skittrött så nu ska jag förflytta mig till sängen, vi hörs imorgon. Godnatt ♥


Fanny var på besök från sthlm, hon påminde mig om denna bild. Haha tältningen man sent glömmer. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0