Dåtid och nutid

Hej!

Idag kom jag hem vid 11 efter en rätt galen kväll. Moppeåk, kompishäng, skolgårdshäng(och åka allt som finns på skolgården. Sen var det dags att börja klättra och jag hade min håliga svata cheap mondays, hålet har gått från stort till gigantiskt. Det första jag ska köpa nästa jgång jag är i stan är nya svarta jeans. Och ni som inte har, köp! Finns inget bättre räddare en dag man inte vet vad man ska sätta på sig. Svarta jeans och en snygg topp funkar alltid! I skolan och på fest. :)
Imorgon ska jag jobba och jag börjar tio, ska lägga mig snart tänkte jag så jag orkar upp vid halv 9. Måste duscha också. Men vi hörs då iallafall, sov så gott!

Bilder från brygghänget.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0