Trött

Usch så trött jag är. Var alltså i Norrtälje idag med årskursen och kollade på nån konsert där de spelade klassisk musik. Helt ok men blev långtråkigt efter ett tag... Sen fick vi lite fritid så vi fikade på donken och efter det drog vi hem och åt + lektion. Efter skolan hängde Fillan med mig hem och vi satt bara och pratade, asmysigt faktiskt! :) Fillan drog vid 5 och vi funderade på att gymma vid 7 men jag var så jäkla trött så att jag somnade på soffan vid halv sex och vaknade för en halvtimme sen. Skönt att få sova lite iallafall. Nu blir det käk och sen vet jag inte om jag ska träffa Emmy en stund eller om jag bara degar hemma, hmm...

Bilder från dagen kommer ikväll så kika in senare. :) Sålänge bjuder jag på ett foto av två läckra converse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0