Sweet dreams

Sånt jävla konstigt väder det har varit idag, både soligt & ösregn. Sen åska och blixt också men efter sken det upp? Man börjar ju undra... Ska iaf lägga mig i sängen med SO boken och plugga lite politik nu. Har precis tagit juice och fralla, har också städat mitt rum. Ganska duktigt gjort av mig, fast väldigt välbehövligt med tanke på hur det såg ut. Men nu är det iallafall klart, jag har valt kläder och jag har tvättat av mig sminket. Enda som saknas nu är att borsta tänderna sen är jag ready for bed!

xoxo ♥



Kommentarer
Postat av: Sarah Gabrielsson

Var med i dagens blogg om du känner för det :)

2011-09-01 @ 14:52:58
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har fått en blogg på scenbloggen. Det skulle vara otroligt kul om du kunde kolla in den och se vad du tycker,kanske komma med tips om vad som kan bli bättre osv med bloggen:)



kram http://scenbloggen.com/vendelas

2011-09-01 @ 15:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0