Stan med Cassie

Så idag var jag och Cassie i stan, hann med tandläkaren, shopping och bio. Fick hem ett par jeans som jag fyndade på rean och bion blev Bad Teacher. Och så fotade vi foton till mitt ID-kort och Cassies körkort och ja, alltså det hela blev värsta Sällskapsresan kalaset. Tror jag inte skrattat så mycket på länge alltså, Cassie och jag fattade inte hur man fick stolen högre upp så vi stod där och sen kom de upp på rutan att man ska snurra den så då gjorde vi det. Då gick kameran igång och av själv och när den stod på nedräkningen 1 så såg vi det, jag puttade in Cassie och drog för gardin fort som fan. Sen såg jag bilderna, man såg inte ens hennes ansikte. Bara håret, alltså herregud... Som tur var kunde man ta om bilderna. Men jag låg typ ner och gapskrattde utanför bildautomaten. Haha minnen!

Imorgon får ni se mina nya jeans, ska fixa mitt bankkort och ID-kort då också. :) Äntligen! Tog bara bilder på bussen idag så de är ju lite tråkigt. Men här är trailern till Bad Teacher iallafall, filmen var sådär. Rolig men ingen riktig höjdare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0