Scarface

Hej på er.

Är bara hemma och chillar, igår ramlade jag nämligen med moppen. Och jag körde utan hjälm. Great, så nu har jag skrapsår på ena sidan av ansiktet från kinden till hakan. Hatar att få sår i ansiktet!! Men jag får skylla mig själv, det lär inte hända igen säger jag bara. Ha iaf skrubbat rent från bakterier osv så det blir nog inget ärr som tur är.
Men annars så var det jäkligt trevligt igår. Spenderade typ hela dagen hos Emmy, vi bakade för det mesta. :) Vi nio-tiden drog vi hem till Cassie där hon, Dannie, Mickis, Elin och några killar som Mickis kände var. Dom åkte i två epor som var jävligt roliga att åka i. Dunka musik. ;) Men idag är det alltså slut på det roliga och jag är bara hemma själv eftersom mamma jobbar till typ 9 idag. Snackade med dannie i 2-3 timmar i telefon. Fast vet inte om vi snackade så mycket, jag såg på True blood och hon bakade. :D

Snart kommer Emmy hit, men vi ska nog ta det lugnt. Kul med lite sällskap iaf. Vi hörs senare.

Miss my face...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0