NRJ Experience, and goodnight

Nu är det läggdags, har chillat efter gymmet. Tog en dusch och satte mig sen vid data och kollade på 40 year old virgin, haha. Klockren film. ;) Nu ska jag strax sova men slänger inte ett blogginlägg först. Annars är mitt liv inte så händelserikt just nu, skolan tar det mesta av tiden. I helgen har jag inga planer men vi tjejer försöker fixa ihop nått så vi får se vad det blir. :) Om ca 2 veckor förresten så är det NRJ Experience i Älvsjömässan så det får typ plats med 15.000 pers, massa artister kommer ex. Eric Amarillo och Rebecca & Fiona. Sen är det såklart disco med lampor och massa. Funderar på att fixa biljett men vi får se hur det blir. Skulle säkert bli askul iallfall! Ska nån av er dit? :)

Här står det 10 000 pers men på Facebook står det 15 000? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0