Nowdays

Hejsan!

Bloggar lite glest nu men det händer mycket och jag ville njuta av de sista dagarna på sommarlovet. Imorgon börjar skolan och jag har städat rummet, tvättat och duschat. Så allt är klart! Ska strax sova. :) Men tänkte berätta lite om vad som har hänt och sådär. Igår var jag, Cassie, Emmy och Fia på Ung08. Mickis joinade oss lite senare på kvällen också. På dagen gick jag och Cassie och klippte oss, resultatet såg ni i inlägget nedan. Visst blev det bra? :D Det var riktigt underbart när jag kom ut ur duschen och märkte hur lätt det var att kamma ut! Men efter klippningen blev det lite shopping fast jag köpte ingenting men spanade in lite höst grejer. ;) Sen drog vi till Kungsan och Ung08, basen dunkade och stället var packat. Vi ställde oss vid scenen och dansade till all bra musik som The DJ's spelade. Riktigt kul! Förutom alla jävla killarna som ska hålla på och typ börja jucka på en, back off. Men roligt var det iallafall! Tills på slutet då allt typ blev katastrof. Emmy och Fia glömde sin kasse med massa saker på en bänk och när de kom tillbaka var den snodd och då missade vi bussen och massa skit så vi blev hämtade osv. Men vi kom iallafall hem safe and sound. Fast kassen är fortfarande borta som innehöll nytt löshår, adidas tröja, skinnjacka, converse osv... Så det sög ju.

Men livet går vidare och idag har jag mest tagit det lugnt med vänner och sådär. Var iof ganska bra, funderar på att dra in på ung imorrn också men vet inte om jag pallar. Ska ändå dit på lördag och eventuellt fredag. Mitt face börja också bli bättre, så jag är väldigt glad! Och bättre blir det. :) Men nu kallar sängen och fina boken Elsas värld. Hörs imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0