Life sucks...

Jag känner för att blogga när jag ändå inte gör så mycket förutom är hemma med mitt sår till face. Kan inte fota mig själv, kan inte åka nånstans(eller kan kan jag ju) och jag är upptagen med att läka. Såren läker väl tills nästa vecka men jag har nästan fått som en blåtira och ett spräckt blodkärl i ögat och det kanske tar två veckor att läka. Så jag sörjer mig själv för fullt och ångrar som fan att jag inte hade hjälm på mig. Lek inte tuff och åk utan hjälm, använd hjälm! Om det inte är så att ni vill se ut som ett rikspucko såklart.

Träffar iallafall lite vänner och fördriver tiden så. Igår var det "utomhusfest" om man ens kan kalla det de, hahaha. Folk söp typ skallen av sig, själv rörde jag inte en droppe. Blev ett helt fiasko men visst fanns det ändå trevligt folk så helt okej var det ju. Satt med brillor nästan hela kvällen pga av mitt öga, haha.

Jag nuförtiden, fast bikinin är utbytt till skinnjacka och tjocktröja. Välkommen höst...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haru alkohol elr rökt nån gång? :)

2011-08-16 @ 00:47:22
Postat av: karro

fin blogg och en nice header!!

2011-08-16 @ 17:31:16
URL: http://karroannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0