It's too much

Hejsan,
Kom hem vid 11 på kvällen och bänkade mig i soffan. Har varit en riktigt trevligt kväll ute med Cassie, Bella, Mickis och Adelia. :) Fick riktigt bra nyheter av Adelia som jag hoppas blir verklighet. Har ätit lite gott nu på kvällen och kollat på The Hills, fick ett riktigt sug efter det. Det var ett bra tag sedan jag tittade sist.
Börjar längta till skolan igen och hösten faktiskt när jag tänker på alla snygga kläder och speciellt mina snyggingar till skor som ni fick se. YUMMIE. Men det är bara 16 dagar kvar av sommarlovet, och 5 av de dagarna ska jag jobba. Sen ska jag få in en dag till tandläkaren, shopping, frisör och något annat roligt. Funderar på Grönan men man har ju redan varit där i sommar så det känns som man har gjort Gröna Lund för i år, det enda jag verkligen längtar till är att gå Spökhuset. Bäst!

Avslutar med lite bilder från dagen. Godnatt. ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad vare för nyheter du fick? :)

2011-08-03 @ 10:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0