Helg? Over

Har inte bloggat på några dagar nu, är för lat... Hehe. Men nu kör vi iallafall! I torsdags var det Speedway, helt ok. Rospiggarna vann. ;) Skola på fredagen, sista lektionen hade vi idrott där vi skulle jogga en i en halvtimme. Så långt som möjligt. Jag joggade 5,2 km och fyfan, efter det dog jag. Och det känns än idag kan jag säga...

Efter skolan drog jag och Fia in till stan och shoppade lite, visade inköpen i inlägget nedanför. ;) Sen mötte vi upp Mickis m.fl, då blev det Donken. Sen drog vi hem och fick höra massa nyheter så vi stannade ute med Fredrik och Borys ett tag. Tills det blev riktigt kallt och vi fick kämpa för att hålla oss vakna. Somnade till Charlies änglar och vaknade på morgonen av att lampan var tänd och dvdn var på haha... Igår var det lördag och jag var med Emmy, på kvällen drog jag hem och satte mig framför teven med cola och chips. En ganska soft lördag och känner att det blir likadant idag. Kanske städa lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0