Godnatt!

Nu sitter jag helt iordninggjord framför teven och datan. Har duschat, bytt sängkläder, gjort inpacking och strax ska jag måla naglarna svarta. Man får faktiskt ha svarta naglarna när hösten börjar komma, idag när jag vaknade låg det gula löv vid vägen. Fyfan... Trots att jag älskar allt höstmode så är det ändå inget roligt väder hösten har att bjuda på.
Träffade ett gäng vänner tidigare idag, same old same old typ. :) Strax blir det sängen, kanske ska slå på Hur man blir av med en kille på 10 dagar? Köpte filmen idag, en riktig klassiker!
Statistiken har höjts och jag blir superglad! Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. :)
Imorgon ska hela nian på musikal i norrtälje, får se hur den är. Ska iaf bli najs att träffa alla vänner efter helgen. Vi hörs då iallfall! Over and out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har fått en blogg på scenbloggen. Det skulle vara otroligt kul om du kunde kolla in den och se vad du tycker,kanske komma med tips om vad som kan bli bättre osv med bloggen



kram http://scenbloggen.com/vendelas

2011-08-29 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0