Fredag

Äntligen helg. Är dödstrött så ska alldeles strax krypa ner i sängen men tänkte skriva lite först. Skolan var rätt chill, tack vare kaffe somnade jag inte. Efter skolan skulle alla bort men det är ju fredag så jag och Fia drog in till Norrtälje och gick runt lite med some boys och sen gick vi vidare själva i affärerna. Hittade inte mycket, ett par örhängen från Åhléns men var lite osäker så kanske åker in och köper de en annan dag. :) Efter lite affärer mötte vi upp ett gäng tjejer och satte oss inne på Kina resturangen där vi pratade och skrattade, för mig(och de flesta) blev det friterad kyckling med ris och curry sås. Nästa gång blir det friterade räkor! :) Dagen avslutades men lite läskigheter i regnet, kan ju bara säga att Mickis och jag höll på att skita ner oss...

Imorgon ska jag och några vänner in på The Voice konserten men alla snackar ju om nått bomb rykte så alla varnar en. Sova i stockholm ska jag iallafall, bomb eller inte. Är ju lite scary men men... Innan vi drar imorgon hinner jag säkert blogga lite efter att jag gjort allt jag ska. Packa, duscha, äta, osv. Men nu säger jag godnatt hörrni!



Underbara Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0