First day of the week

Måndag. Igen. Sov alldeles för lite inatt och vaknade som en zombie. Piggnade till lite och det blev faktiskt en helt okej skoldag. Adelia har börjat i vår klass igen och det är awesome! Efter skolan hängde jag med Fia till Norrtälje där vi mötte upp några killar, haha dom var riktigt roliga! Kollade också runt i butiker också, hittade assnygga Marc Jacobs kopior där. Ska köpas när jag får pengar!
Efter Norrtälje träffade jag Emmy, Cassie och Mickis en stund bara för att prata lite men vid halv 9 var jag hemma igen och bänkade mig framför True Blood(avsnitten kommer ut på måndagar, kolla!). Nu har jag duschat, sorterat tvätt och fixat i ordning mig helt och hållet så nu ska jag bara försöka få in katten och sedan ska jag faktiskt sova i skaplig tid. Efter South Park. ;)

Sov gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0