Fin vän

Nu sitter jag själv uppe och tänkte blogga lite. Emmy räddade min kväll, vi satt mest framför teven och sen gick vi upp till Ica och köpte massa gott. Det behöver jag just nu. Min kind är som ett fking berg. Svullnaden borde ju gå ner om nån dag eller två så då kanske man ser lite normal ut iaf. ;)
Men Emmy och jag kollade på en film som hette Jiddra inte med Zohan, alltså helt sjuk... Haha. Roliga filmer det finns. Men annars för det mesta sitter jag och tycker synd om mig själv samtidigt som jag kollar facebook. Musik och teven underhåller lite. Men längtar tills jag ser normal ut. Skulle egentligen till Stan med Cassie imorrn och klippa oss men ställde in pga min lilla olycka. Känner mig som jag ser ut ungefär, hehe.

Emmys och min kväll, filmen var lika sjuk som fodralet är. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0