Bildbomb Voice 11'






Vi hade det bäst igår på Voice konserten! Dansade, skrek, skrattade och sprang runt i Kungsan och på Östermalm. :) Efter allt var slut drog vi till Donken för lite glass, och vid 1 började jag och Mickis åka mot gullmarsplan. Efter en massa strul men ersättningsbussar och skit så kom vi äntligen hem till pappa och somnade.

Idag vaknade vi runt 12, haha och ändå har vi varit sega hela dagen. :) Drog en runda på stan och sen när vi skulle hem så missa vi bussen så ist blev de middag på McDonalds. Vid åtta var jag äntligen hemma, thank god att jag har min Elsas värd bok på bussen. Bäst! Men nu ska jag alldeles strax sova, skolan kallar imorgon. Hörs då! Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0