1 augusti 2011

Idag har jag firat in augusti med lite shopping! Faktiskt till hösten, sorligt nog. Men sååå snyggt! Det har varit underbart väder men tyvärr vaknade jag ganska sent och sen gick jag ut till Dannie ett tag som jobbar. Imorgon blir det nog att jobba på brännan så går upp senast 11 iallafall eftersom SMHI visar sol hela dagen lång! :)
Vid halv 5 drog jag, Cassie, Dannie och Mickis in till Norrtälje och gick lite på stan. Fick med mig ett par jättesnygga mocka klackar hem och en jätte snygg kofta som ser mer ut som en kavaj. Efter shoppingen blev det McDonalds och McChicken som vanligt. Mysigt när man kan sitta ute!
På kvällen var vi ett gäng som drog runt med mopparna och snackade, jag gick runt i shorts 10 på kvällen. Nu i augusti börjar sommaren komma tillbaka? Men bättre sent än aldrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0