Veckan som gått

Hej hej!

Veckan i skolan har varit som vanligt, lektioner, läxor, umgåtts med kompisar i och efter skolan. Ja som vanligt. :) Vädret har varit riktigt riktigt konstigt. Igår var det storm, nästan orkan men sen när man vaknar på morgonen idag är det strålande sol och faktiskt ganska varmt. Sedan mulnade det igen och regnet kom. Nu är det sol igen? Haha. Men det får vara hur det vill bara det blir varmare snart! Man mår så mycket bättre av sol. 

Senare idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske dra till draget senare? Nej jag vet faktiskt inte. Annars får det väl bli en hemma kväll med mamsen men imorgon ska jag fan göra något iallafall. Hur har eran vecka varit? Bra? Det hoppas jag. Men nu tänkte jag ta och göra något, kanske ta en titt på Big brother? Haha patetiskt program men så underhållande. :)

Stay tuned,
puss!

Bilder som jag och tjejerna tog i veckan. Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0